kolmapäev, detsember 27, 2017

Arvuti taga

Istusime arvuti taga ja lugesime ekraanil olevat teksti. Ühel real tuli kolm linki videotele. Klikkisin esimesel lingil ja video käivitus. Näidati neegrinaisi. Nad olid palja ülakehaga, aga neil ei olnud rindasid. Ma ei saanud aru, kas sellepärast, et nad on nii noored, või sellepärast, et nad on need endal küljest lõigata lasknud. Kahel naisel siiski väiksed rinnad olid. Näidatavas korteris elas üks poiss, kes läks välisuksele vastu, sest tema ema tuli koju. Ema ütles talle, et seksida võib, aga et poeg teeb seda salaja, siis ta saab piitsa. Poeg heitis voodinurgale pikali, et ema saaks talle piitsa anda. Ma ei tahtnud peksmist näha, seetõttu katkestasin selle video vaatamise ja käivitasin järgmise. Ütlesin, et ma ei saa aru, kas taustaks räägib tehisintellekt. Vastati, et tehisintellekt muidugi, ajalehed kasutavad kogu aeg tehisintellektide abi. Mõtlesin, et kui ma nii kaua videosid vaatan, siis ma ei jõua enam homseks kõike õpitud. Õpiks homseteks tundideks selles järjekorras, milles need tunnid tulevad.

*
Üks poiss oli surma saanud. Selle poisiga oli olnud seotud üks maja, aga nüüd oli see lammutatud. Öeldi, et hea, et sellest majast vähemalt kiviplaatide virn alles on.

0 vastukaja: