esmaspäev, detsember 11, 2017

Fanaatiku elu

"Postimehes" sõna võtnud psühhiaater arvas, et vanematele tuleks anda õigus psüühiliselt haigeid lapsi hooldekodusse saata. Ma esialgu nii haige ei ole, et peaksin hooldekodus elama. Või siis ma olen nii haige, et ma ei taha hooldekodusse minna, sest kõige paremini tunnen ennast kodus. Ma elan koos kahe vanemaga 6-toalises korteris, aga saaksin elada ka üksi. Ainult et vanematel on parem, kui ma nende juurest ära ei koli, sest nad töötavad arvutiga, aga nende vanuses tuleb arvutiga töötamisel vahepeal nooremate abi kasutada. Mulle on makstud osalise töövõime kaotuse pensioni, aga mitte sellepärast, et ma tööd ei teeks, vaid et mulle meeldib teha rohkem sellist tööd, mis on praeguses ühiskonnas halvemini tasustatud. Üheksanda klassi lõpust magistriõppe lõpuni käisin koolis piinamisega, kodus saan töötada ilma piinamiseta. Õigemini mulle meeldibki teha just tööd rohkem kui külalisi vastu võtta. Kui raha otsa lõppeks, siis võibolla prooviksin uuesti mõnda piinamisega tööd teha, kuigi siis hakkaks võibolla tervis halvenema. Pensioni määramiseks on mulle tehtud ekspertiise, kus on esitatud selliseid küsimusi, et kas mul on ülikool lõpetamata. Kaugel sellest, mul on kaks ülikooli diplomit, mõne näitaja järgi olin kursuse parim üliõpilane. Mõnda motiveerib töötama ainult raha, aga ma võin töötada sõltumata sellest, kas raha makstakse või mitte, kasulikule tööle võin ka ise peale maksta. Mul võibolla on tervis natuke nõrk, aga see-eest iseloom tugev.

0 vastukaja: