pühapäev, detsember 24, 2017

Teistes majades

Olin külas ja valmistusin koju minema. Aga ma oleks tahtnud, et mul oleks riided seljas, seetõttu läksin teki alla. Tuli üks vend ja pani ahju siibri kinni. Ahjus ei olnud enam leeki, aga söed hõõgusid, seetõttu ma polnud kindel, kas siibri võib ikka kinni panna. Selle kinnipaneku tagajärjel tekkis korstnas tulekahju. Vennad läksid katusele ja hakkasid korstent pühkima, hoides jalgu korstnas. Ma kahtlesin, kas on vaja pühkida, kui hiljuti käis korstnapühkija. Aga vennad seletasid, et see korstnapühkija ei töötanud korralikult. Vennad olid varem ka korstent pühkinud ja teadsid, kuidas see käib.

*
Olin maamajas. Üks naine ütles, et kui tema laps oleks põlevas majas, siis ta põleks enne ise ära kui lapse tulle jätaks. Lugesin ajalehte. Seal arvati, et ajad on halvemaks läinud, sest internetis saavad need ka haigustest kirjutada, kes ei ole meditsiini õppinud. Mõtlesin, et varem said ka inimesed omavahel rääkida. Ajalehes küsiti suure hulga inimeste arvamust. Üks teadlane ütles seal, et haigustest kirjutavad inimesed, kes pole ise haigeid näinud. Läksin välja, et väljas lugemist jätkata. Õuel istus vist suur kari üleni paljaid naisi, aga ma ei vaadanud nende poole. Olime pidanud täna koju sõitma, aga sõit lükkus järgmisele päevale. Ma polnud juba täna öösel sõidu ootamise tõttu öö läbi magada saanud. Ei teadnud, kas sama kordub ka järgmisel ööl. Või täna öösel olin siiski olnud poolunes.

0 vastukaja: