teisipäev, detsember 12, 2017

Uued asjad

Laupäev mõtlesin osta ajalooajakirju juurde, kuigi eelmisena ostetud number pole veel läbi. Aga kes poodi viimasena läheb, võib ilma jääda. On juhtunud, et ma pole kõiki numbreid poest saanud ja olen pidanud toimetusest küsima minema. Kui hakkasin laupäev kodust väljuma, palus ema osta mul ka raamatu Rooma ajaloo kohta. Kui raamatupoe ukse taha jõudsin, siis vaatasin, et see pole kinni mitte ainult pühapäeval, vaid ka laupäeval. Käisin vahepeal raamatukogus lugemas ja siis läksin teise raamatupoodi. See oli lahti. Ema küsitud raamatut nägin riiulis kohe. Ajalooajakirju ei näinud, aga kui müüjalt küsisin, siis ühte ajakirja neil oli, teist mitte.

Eile käisin riidepoes. Ostsin uued teksapüksid. Müüja soovitas mulle ka kampsuneid ja mütse. Mütsid ei olnud päris minu maitse. Kampsunid olid ilusamad, aga mul hetkel ei olnud vaja. Ütlesin, et järgmisena lähen vist saapapoodi.

0 vastukaja: