reede, detsember 01, 2017

Võõras kokkutulek

Läksin maleklassi, kus oli algamas pikk turniir. Sven ütles kurva häälega, et kui ma punkti saan, siis ma tulen viiendaks. Vastasin, et mängu ajal ei räägita. Temal juba mäng käis. Mina istusin teises laudadereas. Mõtlesin, et läheks sealt vahepeal välja, aga vaatasin, et ei mahu. Rei ütles, et nüüd hakkan mina pidama kõnet oma vanaisa mälestuseks.

*
J. Lomp kirjutas ajaloolisti, et ta hakkab korraldama klassikokkutulekut, kes aitavad. Ta riputas ühele võrgulehele selle kohta küsitluse üles. Hulk inimesi oli juba aitajatena registreerunud. Panin oma nime ka kirja. Ma polnud küll käinud Lombiga samas klassis, aga mul oli varasemast klassikokkutulekute korraldamise kogemus olemas. Tahtsin juba postkasti kinni panna, aga vaatasin, et ühe hetkega on tulnud veel suur arv kirju. Minu kell oli veepurgis. Mõtlesin, kas kell märjaks saamisest seisma ei jää. Seina peal rippusid pildid. Neile oli riputatud juurde teisi pilte, mis varasemad osaliselt kinni katsid. Vaadati uute piltide alla, et näha vanu.

0 vastukaja: