kolmapäev, jaanuar 24, 2018

Ruumist ruumi

Istusin tunnis klassis 302. Minust üks pink tagapool istusid Erik ja Krister. Olin näoga nende poole. Tund sai läbi ja mindi järgmisse. Kell oli juba tunnis, aga ma polnud veel järgmisse klassiruumi jõudnud. Seda tundi andis õpetaja Link, kes oli mind eelmine kord hilinemise eest klassist välja visanud. Mõtlesin, et kui ta täna ka viskama hakkab, siis ma klassist ei lahku, vaid ütlen talle midagi. Mõtlesin, mida öelda. Koridorides oli palju õpilasi, kes ei olnud tundi jõudnud. Ma ei läinud esialgu tundi, vaid sööma. Sööklas küsisin enda kõrval istujalt, kas söögitalong peab ka olema. Ma ei mäletanud, kas ma pean söögiraha maksma või on mul tasuta söömise õigus. Kuna oli õppeaasta algus, siis oletasin, et võibolla ei ole veel kellelgi söögitalongi. Siis nägin, et teises lauareas üks õpetaja kontrollib talonge. Seetõttu otsustasin sööklast lahkuda. Ütlesin lauanaabrile, et ma jätan oma portsu talle, ma pole seda veel söönud.

*
Toomas hakkas Arturile oma karate trennist rääkima. Mõtlesin, et Toomas ei tea, et Artur peab mind rumalaks ja kui Toomas on minu vend, siis seetõttu ka teda. Toomas rääkis Antoga. Ütlesin Toomale, et Anto on ka karate trennis käinud, kuigi ei käinud seal kaua.

0 vastukaja: