kolmapäev, jaanuar 24, 2018

Sadu ja tuul

Täna öeldi mulle, et homseks on lubatud sula, täna võib olla viimane võimalus suusatada. Ma olin mõelnud minna suusatama homme, aga selle jutu peale otsustasin teha talve neljanda sõidu täna. Mul soovitati võtmed kaasa võtta, kuna muidu polevat kindel, kas ma tagasi tulles tuppa pääsen. Panin võtmekimbu kaela, aga ei olnud rahul, et see kõliseb. Mulle öeldi, et kui ma jopi peale panen, ei ole võtmetel ruumi kõliseda. Nii tõesti läkski. Lund tuiskas ja suusarajast ei olnud eriti midagi järel. Hakkasin uut tegema. Vastutuul oli tugev. Kanali ühest otsast teise jõudes leidsin mõned suusaraja jäänused. Need olid seal säilinud ilmselt sillavarju tõttu. Sõitsin teist pidi tagasi allatuult. Kolmas kanalipikkus jälle vastutuult oli kõige raskem, see tundus kestvat kauem kui esimene ja teine ots kokku. Enda tehtud suusajäljed olid rohkem kinni tuisanud kui eelmist otsa sõites. Neljas pikkus allatuult minnes oli jälle natuke paremini nähtava rajaga. Kui koju tagasi jõudsin, ei olnudki see veel tühjaks jäänud. Viisin prügi välja, seejärel jäin tuppa.

0 vastukaja: