reede, veebruar 02, 2018

Fotonäitus

Käisin fotoraamatu esitlusel. Raamatu pealkirja järgi arvasin, et raamatus on 100 fotograafi pildid, aga esitlusel räägitu põhjal hakkas tunduma, et fotograafe on vähe ja hoopis fotodel on 100 inimest. Oli üles riputatud ka nende fotode näitus. Näituse ühes osas olid maastikupildid ja teises inimeste portreed. Kokku oli neli rida fotosid. Alustasin vaatamist maastikupiltidest. Kuna ma iga foto üle ka mõtlesin, siis sain kaks esimest rida vaadatud ajaga, mis minu emal kulus nelja rea vaatamiseks. Lõpuks sain ka mina neli rida vaadatud. Eelviimast pilditahvlit ei saanud kohe vaadata, sest ühed inimesed seisid ette, et neid pildistataks, ja tehti veel üle ühe klõpsu. Portreepiltide juures oli üldse suurem tunglemine kui maastikupiltide. Kõige lõpus vaatasin veel ühte maali. Oli võimalus vaadata ka muuseumi püsiekspositsiooni, aga seda ma olin juba varem vaatamas käinud. Ma olin raamatu väljaandmise toetaja tingimusega, et saan vastu raamatu eksemplari. Esitluse kutsel lubati raamat kätte anda esitlusel, aga ei antud.

/TÄIENDUS. Raamatuid olevat siiski jagatud, aga alles siis, kui ma olin juba läinud. Mulle lubati hiljem anda./

0 vastukaja: