neljapäev, veebruar 22, 2018

Palliplatsi lähedal

Ühed tüdrukud mängisid palliplatsi lähedal palli. Ma hakkasin oma mänguoskusest paremini arvama, sest nemad viskasid ainult üksteisele palli ja lähedalt. Sain kokku ühtede teiste, tuttavate tüdrukutega. Mul puutus jalg vastu ühe jalga, arvasin, et tema puudutas mind. Aga kui see oli juba lõppenud, siis nägin, et ma olin ettepoole kummargil, järelikult olin süüdi mina. Tõnu tõi mulle uued jalanõud, et ma neid jalga prooviksin ja sobimise korral poelt ära ostaksin. Mul olid enda ketsid olemas. Tõnu toodud jalanõud olid number 47, aga ei tundunud olevat liiga suured. Ütlesin, et olen kandnud numbreid 45, 46 või 47. Varem kandsin 44, aga nüüd on need väiksed.

*
Kõndisime ühe naise kannul. Pidime minema naistesalongi. Ütlesin, et õigem oleks seda ilusalongiks nimetada. Selline nimetus ütleks, et mehed ei saa kunagi ilusaks.

0 vastukaja: