laupäev, aprill 28, 2018

Kõigi ainete eksam

Läksin kitsasse prakku. Teiselt poolt tuli üks mees vastu, mistõttu pidin veel korraks praost välja tulema, et ta läbi lasta. Kui ta oli möödas, läksin prakku tagasi. Seal oli raamatuid. Mõned neist olid mul pooleli jäänud. Mõtlesin, et kui ma praegu poolelijäänud kohast lugemist jätkaksin, ei oleks mul varasem osa enam hästi meeles. Seetõttu on parem alustada raamatut otsast peale.

*
Olime saksa keele tunnis. Piret P. vastas koha pealt. Tundus, et ta on lühikeste küsimuste reale lühikesed vastused pähe õppinud spetsiaalselt vastamise jaoks.

*
Oli kevad. Läksime ruumi, kus pidi toimuma korraga kõigi ainete eksam. Vastama hakkas kutsuma selle aine õpetaja, kelle tundides ma polnud aasta jooksul ühtegi korda käinud. Mõtlesin, et kui ma oma näoilmet ei kontrolli, siis ta kutsub vastama minu. Vabandaksin, et ma ei teadnud, et meil selline aine on, mul oli tunniplaanis viga. Või ma võin selle ka ütlemata jätta, tõenäoliselt saaksin ikkagi vastatud.

0 vastukaja: