neljapäev, aprill 05, 2018

Lõvi tegemine

Mängisin Vihmandiga malet. Mul olid mustad. Panin avangus vankri g3. Vihmand jäi mõtlema, sest see oli ootamatu käik. Vaatasin, et vastasel on ratsu f1, ma jään vankrist ilma, seetõttu alistusin. Kui olin juba alistunud, siis mõtlesin, et ratsu ei saanud olla f1, see pidi olema g1 ja oli lihtsalt paigast nihkunud. Vihmand andis mulle ülesande teha mosaiigist lõvi. Mõtlesin, et lõvi tegemiseks on mosaiigiklotse vähe, teeks osa plastiliinist. Hakkasin võtma oma sahtlist plastiliinikarpi, aga selgus, et plastiliin oli halvaks läinud. Ma olin mõned varem valmis tehtud plastiliinimehikesed karbis alles hoidnud, aga nüüd tuli kõik ära visata. Vihmand valas mulle käte peale nende halvaksläinud plastiliinist puhastamiseks vedelikku. Kahtlustasin, et võibolla see vedelik on tegelikult hape. Aga siis mõtlesin, et kui ma oleks ise mingit vedelikku valanud, siis ma oleks pidanud ka ära arvama, kas see on hape või mitte. Tahtsin minna suurde wc-sse käsi pesema, aga seal olid just inimesed sees duši all. Ühed tulid välja ning teised läksid sisse. Läksin korraks uksele, et praht prügikasti visata. Ajasin kogemata prügikasti ümber ja tõstsin selle uuesti püsti.

0 vastukaja: